kattakaffe

Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Inte meningen men ändå..

Av Katta - 19 mars 2013 21:54

Hej!

Har inte skrivit på ganska länge, och det är eftersom jag har en annan novellblogg.. men också för jag vet inte längre vad jag ska skriva om i den här novellen. Det var inte tänkt att det skulle hända just såhär, men jag avslutar den novellen jag håller på med nu och börjar med en helt ny berättelse.


Oj?


Det var som sagt inte meningen att det skulle hända så.. men har inte att skriva mer till den novellen. Men jag blev själv typ lite vilse i vad jag skrev och hela handligen blev lite.. konstigt o sånt.  Jag kan i alla fall säga att ''Little Things'' skulle avslutas såhär:

Jessie får reda på att hela hennes liv var en stor lögn. Hon blir räddad från ön av Rdj, och allt blir perfekt o allt. Liksom ''wiihoo'' happy ending!! Alla blir räddade och sånt och Jessie dissar Harry Styles från One Direction och blir ihop med Kian om ni kommer ihåg vem det var? Killen från nyårsfesten hon träffade? I alla fall, Jessie stannar hos Rdj och sin mamma  tills hon känner för att flytta. Hon flyttar när hon blir 20, till sin riktiga pappa Josh Brolin som bor då i Florida med Maria hennes moster och David och Jacob. Hon bor där medan hon går på Collage eller något. Hennes kontakt med One Direction försämras och när Jessie fyller 21 så gör hon och Kian slut. När Jessie blir 22 flyttar hon till London där hon träffar Zayn Malik och dom blir bästa vänner och sedan träffar hon resten av 1D. Harry och Louis är ihop. Ja, dom blir gay (Larry Stylinson<3) och Jessie förblir en tråkig singel brud i London omringad av sina 5 bästa vänner, (1D alltså).

Woho.


Nästa novell kommer också handla om Robert Downey Jr, bara för han är så otroligt jäkla bäst. Och denna novellen ska få en bra början, och lika bra slut.. hoppas vi. Novellen kommer heta ''Reasons'' och kommer handla om en tjej som har tur i livet o får träffa Rdj och andra kändisar.

Tack och hej! Första del till min .. fjärde..? novell kommer imorgon! :)

Hejsveeejjsss.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katta - 9 april 2013 21:43


  Samtal med mentorer, lärare och rektorn? Ja. Kvarsittning? Ja.Men fortfarande, ångrade jag inte att vi rymde från barnhemmet. Det var helt sjukt. Men fortfarande funderade jag över om varför Rdj frågade om mitt namn och sen om vart jag bor? Jag ...

Av Katta - 31 mars 2013 23:50


  16 december   Jag såg ut genom bilrutan och himlade med ögonen och såg tillbaka ner på min mobil. -Soo much snow! Fnittrade min moster Rachel och såg på mig.Jag kollade upp och log snabbt till och sedan såg ner på mobilen igen. Hon suckade och ...

Av Katta - 24 mars 2013 19:40


  Bussen kom, och vi betalde en varsin bussbiljett. Sedan gick vi längst in i bussen och satte oss ner. Det var nästan ingen i bussen, förutom en kvinna med barnvagn längre fram och en liten pojke nästan längst fram i bussen. Vi satt i ungefär tio...

Av Katta - 23 mars 2013 15:55


  14 december. Två dagar kvar tills premiären.Jag tog på mig ett grått linne, en vit kofta över det och sedan svarta mjukisbyxor. Jag la ner 500 kr vi får varje månad från barnhemmet, eftersom jag och Sophie alltid gick ut på rasten en gång per m...

Av Katta - 20 mars 2013 19:59

MEN DÖÖÖDA MIG! Jag skrev typ världens bästa presentation om alla, med spänning och allt och så gick allt bort bara sådär? Bajs!! Så ni får bara några bilder och typ namn och ålder. Orkar inte skriva om allting. Usch fyfan vad sur jag blev nu. SKIT...

Presentation


Alice får chansen att träffa Robert Downey Jr, och från och med den stunden ändras hennes liv helt.

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Hur gamla är mina läsare? Hur gammal är du?
 11-
 11
 12
 13
 14
 15
 16+

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chatta med läsare och mig!


Ovido - Quiz & Flashcards