kattakaffe

Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

Rollerna i ''Reasons''

Av Katta - 20 mars 2013 19:59

MEN DÖÖÖDA MIG!

Jag skrev typ världens bästa presentation om alla, med spänning och allt och så gick allt bort bara sådär? Bajs!! Så ni får bara några bilder och typ namn och ålder. Orkar inte skriva om allting. Usch fyfan vad sur jag blev nu. SKIT! >:(


Huvudroll. Allie Christiansen. Brunhårig glad tjej på 17 sommrar!

 

 

 

Allies bästa vän, Sophie. 16 årig skrattglad tjej som gör alla glada.

 

 

 

Wesley Stromberg. Kallas för Wes, och är 18 år gammal. Tuff och egoistisk kille på utsidan, omtänksam kille med ett guldhjärta på insidan.

 

 

Blake Simpson. En 17 årig lycklig kille. Etta på alla tjejers ''sötaste kille'' listan, även han inte är så populär i skolan. Är granne med Robert Downey Jr.

 

 

Alex Brinley en 18 årig kille som är Rachel McAdams kusins barn. Pågrund av det är han populäraste killen i skolan. Före detta Wesleys bästa vän.

 

 

''Presentationerna'' om rollerna SÖG. Men som sagt, orkar verkligen inte skriva om alla allting igen. Sjukt jobbigt ju :( Skrev inte om Rdj, för skulle fastna och skriva typ allt om honom. Hur bäst han är och så.. Så jag hoppar över honom, med stor sorg. :'( Men alla vet ändå hur jäkla awesome han är och vem han kommer vara i novellen och så! Han kommer vara helt enkelt Robert Downey Jr, utan fru och barn!
Men en grej bara.. ERKÄNN ATT KILLARNA SOM ÄR MED I NOVELLEN ÄR SJUUUKT SNYGGA?

Jag vet. Helt sjukt.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katta - 9 april 2013 21:43


  Samtal med mentorer, lärare och rektorn? Ja. Kvarsittning? Ja.Men fortfarande, ångrade jag inte att vi rymde från barnhemmet. Det var helt sjukt. Men fortfarande funderade jag över om varför Rdj frågade om mitt namn och sen om vart jag bor? Jag ...

Av Katta - 31 mars 2013 23:50


  16 december   Jag såg ut genom bilrutan och himlade med ögonen och såg tillbaka ner på min mobil. -Soo much snow! Fnittrade min moster Rachel och såg på mig.Jag kollade upp och log snabbt till och sedan såg ner på mobilen igen. Hon suckade och ...

Av Katta - 24 mars 2013 19:40


  Bussen kom, och vi betalde en varsin bussbiljett. Sedan gick vi längst in i bussen och satte oss ner. Det var nästan ingen i bussen, förutom en kvinna med barnvagn längre fram och en liten pojke nästan längst fram i bussen. Vi satt i ungefär tio...

Av Katta - 23 mars 2013 15:55


  14 december. Två dagar kvar tills premiären.Jag tog på mig ett grått linne, en vit kofta över det och sedan svarta mjukisbyxor. Jag la ner 500 kr vi får varje månad från barnhemmet, eftersom jag och Sophie alltid gick ut på rasten en gång per m...

Av Katta - 20 mars 2013 19:11


  -Den nya Sherlock Holmes kommer ha premiär i Stockholm 16 december. Sverige kommer därför få besök av Robert Downey Jr, Jude Law och Rac..Mer hörde jag inte, när hela jag flög upp ur soffan och popcorn skålen jag hade i knäet trillade ner. Jag ...

Presentation


Alice får chansen att träffa Robert Downey Jr, och från och med den stunden ändras hennes liv helt.

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Hur gamla är mina läsare? Hur gammal är du?
 11-
 11
 12
 13
 14
 15
 16+

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chatta med läsare och mig!


Ovido - Quiz & Flashcards